Genees je Gebroken Hart in 15 Stappen Review

Snel weer de oude jij door dit e-boek?

Gemiddelde leestijd: 19 minuten
Cover Genees je gebroken hart in 15 stappen

Welkom op de pagina Genees je Gebroken Hart in 15 stappen Review. Heb jij op dit moment een gebroken hart en ben jij gaan zoeken naar reviews of ervaringen over dit product? Of wellicht ben je gewoon gaan zoeken naar iets wat je gebroken hart kan genezen? Dan is het e-boek ‘Genees je Gebroken Hart in 15 stappen van Michelle van den Berghe, wellicht de oplossing voor jou.

Heeft jouw partner nog maar kort geleden een punt achter de relatie gezet, dan ervaar je naast emotionele pijn vaak ook fysieke pijn. Misschien is het al wat langer geleden, maar voelt het voor jou alsof het nog maar net gebeurd is. Hoe dan ook je wilt die pijn niet meer voelen.

In onze review gaan we je alles over het e-boek en de schrijfster ervan vertellen. We gaan het o.a hebben over wat je nu precies krijgt na aanschaf, de prijs van het e-boek en of je waar krijgt voor je geld. We delen de ervaringen van klanten met je, ons eindoordeel en waar je het e-boek kunt kopen met korting.

Benieuwd? Lees dan snel hieronder verder.

Liefdesverdriet

Liefdesverdriet wordt vaak onderschat, dat heeft te maken met dat niet iedereen hetzelfde is. Iedereen gaat er anders mee om en daarom wordt het door de één dan ook anders ervaren dan door de ander. Voor de één is het een complete ramp, waarbij de ander vrij snel de draad weer oppakt. Dit e-boek is dan ook bedoeld voor diegene, die blijven zitten met de emotionele- en of fysieke pijn die met liefdesverdriet gepaard gaat.

Soms lijkt het beter met je te gaan, maar dan opeens word je weer terug in de realiteit gebracht door de herinneringen en voel je weer die pijn. Volgens de schrijfster zal diezelfde pijn je uiteindelijk leiden naar een betere en gelukkigere toekomst. Hoe je dat doet, zal ze in haar e-boek ‘Genees je Gebroken Hart in 15 Stappen uitleggen. Dus laten we snel aan de review beginnen.

Inhoudsopgave

Wie is de maker van Genees je Gebroken Hart in 15 Stappen?

Michelle van den Berghe
Michelle van den Berghe

De schrijfster van het e-boek ‘Genees je Gebroken Hart in 15 Stappen’ is Michelle van den Berghe. Zij is gediplomeerd relatietherapeut en ervaringsdeskundige en is tevens de oprichtster van de website liefdesverdriet.nl.  Al sinds 1997 heeft zij al in 14 landen, meer dan duizenden koppels geholpen naar een gelukkiger leven met o.a. haar video’s, coaching en trainingen e.d. Sinds juli 2019 is ze ook gediplomeerd hypnotherapeute waarmee ze snel en voorgoed veranderingen teweeg kan brengen bij haar cliënten.

Michelle is toen destijds begonnen met zich te verdiepen in de methodieken over relaties omdat ze zelf in die situatie terecht kwam. Onverwachts werd haar relatie beëindigd en ze wist zich er geen raad mee. Uiteindelijk heeft ze met die informatie haar ex terug weten te winnen en zo is uiteindelijk de website liefdesverdriet tot stand gekomen.

Is de maker van Genees je Gebroken Hart in 15 Stappen betrouwbaar?

Zodra je online een product aanschaft, wil je uiteraard weten of het bedrijf en de producten ervan betrouwbaar zijn. Eerder schreven wij een review over een product van liefdesverdriet.nl en zijn toen op onderzoek uitgegaan naar de betrouwbaarheid van Michelle. Het bedrijf achter liefdesverdriet.nl is Optitude Coaching & Publishing waarmee Michelle ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel. De Kvk-gegevens zijn netjes terug te vinden op haar verkooppagina en tevens krijg je ook netjes wat er wordt beloofd.

Tevens is Michelle actief op Social Media. Zo heeft ze bijvoorbeeld op You Tube veel video’s geplaatst waarop ze zelf in beeld is en meer dan 1000 volgers op haar kanaal. Wij kunnen verder geen negatieve dingen vinden over haar of over haar bedrijf. Ook bij Radar is Michelle of haar bedrijf nog nooit ter sprake gekomen. Ze komt transparant over op ons en haar klanten zijn tevreden. Dus met de betrouwbaarheid zit het wel goed.

Wat krijg je als je Genees je Gebroken Hart in 15 Stappen aanschaft?

Na aanschaf ontvang je direct een bevestigingsmail en het e-boek in je mailbox. Het boek telt 122 pagina’s in pdf formaat en bevat technieken die eerst getest zijn op 1000 mensen. Met de feedback die Michelle daarover ontving, heeft ze de methodes verbeterd en aangepast op de behoeften van mensen die lijden aan een gebroken hart.

Deze definitieve versie van het e-boek is hiervan het resultaat. Het is een e-boek die jou met een gericht stappenplan, adviezen, oefeningen en nieuwe gewoontes helpen om je gebroken hart te genezen. Naast het genezen van je gebroken hart, zal het e-boek jou ook helpen om een weg te vinden naar een beter en gelukkiger leven.

Als je van plan bent om het e-boek aan te schaffen is het fijn om van te voren te weten wat je kunt verwachten. We kunnen uiteraard niet alles verklappen, maar we gaan je wel vertellen wat je zoal leert in het e-boek ‘Genees je Gebroken Hart in 15 Stappen’. De naam van het e-boek verklapt uiteraard al dat er 15 stappen zijn die jou hiermee gaan helpen. We zullen hieronder de 15 stappen benoemen en op een aantal stappen iets dieper ingaan op de inhoud.

Het stappenplan

Je gaat onder andere het volgende leren:

1. Bewustwording. Waar sta jij nu en hoe je kunt loslaten.
  2. Snel controle terugkrijgen op je leven.
  3. Hoe jij je mindset en je attitude in 1x kunt veranderen.
  4. In korte tijd je (on)bewuste overtuigingen ontdekken en daarmee ook je nieuwe jij.
  5. Hoe je kunt inspelen op veranderingen waardoor je je beter voelt als ooit tevoren.
  6. Wat jij moet doen zodat iedereen het heerlijk vindt om bij je te zijn.
  7. Hoe jij in een mum van tijd zorgt dat jij ongelofelijk aantrekkelijk wordt.
  8. De kracht van positieve affirmaties ontdekken, waardoor je weer vertrouwen krijgt in de toekomst.
  9. Hoe je de taal van je lichaam kunt verstaan.
  10. Je leert doeltreffende tips om alles gedaan te krijgen van je omgeving.
  11. Doelen leren stellen, om een eerste stap te zetten om het onzichtbare zichtbaar te maken.
  12. Hoe je via de ander leert wat je nu eigenlijk ECHT gelukkig maakt.
  13. Een proces van 7 fases, dit zodat je weet hoe je toekomst eruit gaat zien.
  14. Hoe af te komen van nare gewoonte.
  15. Wat de kracht is in jezelf en hoe je dit kunt laten zien.

Op een aantal zaken zullen we hieronder iets dieper ingaan. Uiteraard niet zo diep als Michelle dat doet anders zou je het e-boek niet meer hoeven te kopen. 😉 We beschrijven hieronder een aantal punten die behandeld worden in het e-boek en onderdeel zijn van een aantal stappen in het stappenplan.

De pijn beter begrijpen

Dat je pijn hebt en je je verdrietig voelt na een relatiebreuk is heel logisch.Je bent compleet van slag en je zult je misschien zelfs verraden voelen. Volgens Michelle is het belangrijk dat je de redenen die pijn veroorzaken beter leert begrijpen. Zowel de meest voor de hand liggende redenen als de minder voor de hand liggende redenen. Emoties zijn namelijk veel complexer dan alleen het gevoel van verlies.

Volgens Michelle is het in de eerste plaatst belangrijk om begrip te krijgen voor de crisis die je nu doormaakt, voordat je kunt gaan werken aan een nieuwe toekomst. Ze legt je uit waarom en hoe je dit precies doet.

Hoe je negatieve gedachtepatronen kunt ombuigen in positieve gedachtepatronen

Een relatiebreuk zou in sommige gevallen kunnen leiden tot het aannemen van nieuwe gewoontes of het doen ontstaan van bepaalde negatieve gedachtepatronen. Het wel bekende stemmetje in je hoofd die bijvoorbeeld roept: Ik ben niet mooi genoeg of ik ben niet slim genoeg etc. Hoe ver deze gedachten ook af staan van de waarheid, als je ze maar vaak genoeg herhaalt wordt het uiteindelijk je realiteit.

Om verder te kunnen komen gaat Michelle je leren om deze realiteit te veranderen, te corrigeren en de pijn te verzachten.

Hoe je afrekent met angst

Door verschillende factoren en omstandigheden kan angst na een relatiebreuk veroorzaakt worden. Soms treden er angstgevoelens uit het niets op, dit noemt met spontane angstgevoelens. Soms ga je je opeens zorgen maken over wat je te wachten staat en hoe je bijvoorbeeld de nacht doorkomt, dit noemt men anticiperende angstgevoelens. De symptomen die hierbij kunnen komen kijken, kunnen variëren van een onbehagen gevoel tot een complete paniekaanval.

Michelle leert je door middel van verschillende methoden, om dit soort aanvallen tegen te gaan en af te rekenen met angst.

Zoek gelijkgestemden

Genezen is onmogelijk in eenzaamheid. Put kracht uit gelijkgestemden, vrienden, kennissen of familieleden. Volgens Michelle zijn zij namelijk niet alleen in staat om jou gelukkiger te maken, zij zijn ook in staat om je gebroken hart te genezen. Door o.a. je verdriet met hen te delen zal je gebroken hart sneller genezen. Dit is onderzocht door psychologen die tijdens het onderzoek, gelukkige mensen hebben vergeleken met minder gelukkige mensen.

Nieuwe gewoontes aannemen

Een gewoonte is een onbewust gedragspatroon die zich steeds weer herhaalt. Dit geldt zowel voor negatieve- als positieve gedragspatronen. Om je gebroken hart te genezen is het invoeren van verandering(en), één van de stappen die je moet ondernemen. Dit zorgt ervoor dat je leven weer een positieve wending krijgt. Michelle leert jou, nu je door het genezingsproces gaat, hoe je bepaalde negatieve gedachten achter je kunt laten en met een positieve blik naar de toekomst kunt kijken.

Bonussen

Zoals gebruikelijk bij online producten, krijg je ook bij het e-boek ‘Genees je Gebroken Hart in 15 Stappen’ bonussen. In dit geval zijn het er twee, die we hieronder voor je zullen beschrijven.

Persoonlijk advies per e-mail

Coaching via Skype of Zoom

Je mag eenmalig een beroep doen op Michelle en haar om advies vragen via de e-mail. Dus denk goed na van te voren, waarover je precies advies wilt. Ze zal jou advies of tips geven zodat je beter met de situatie of jezelf om kunt gaan. Deze bonus heeft volgens Michelle en waarde van € 37,- euro.

Korting op coaching via Skype of Zoom

Het zou kunnen dat je na het advies per e-mail nog met vragen zit en je behoefte hebt aan een persoonlijk consult met Michelle. Om die reden bied zij je 5% korting op het standaard uurtarief van een Skype of Zoom consult.

Cover Win Hem / Haar terug

Wil jij je Ex terug?

Wil je niet alleen je gebroken hart genezen maar misschien zelfs je ex terug in je leven? Dat is eventueel ook een optie want Michelle heeft daar een apart e-boek voor gemaakt, namelijk Win hem of Win Haar terug. Lees hier onze review daarover: Win hem / haar terug Review (Michelle van den Berghe). Is dit niet het geval, dan kun je hier uiteraard gewoon verder blijven lezen.

Wat is de prijs van Genees je Gebroken Hart in 15 Stappen?

Op het moment van schrijven, (12-01-2021) loopt er een tijdelijke aanbieding. Je kunt het e-boek nu aanschaffen voor € 39,- euro i.p.v. € 49,- euro. Inclusief de bonussen zou de totaalwaarde volgens Michelle op € 86,- euro uitkomen. Bonussen worden meestal aan online producten toegevoegd om het aantrekkelijker te maken. In dit geval is het ook echt een toegevoegde waarde vinden wij.

De prijs van € 39,- euro is een nette prijs, vooral met de wetenschap dat je veel sneller van je pijn en verdriet afkomt dan als je het e-boek niet zou aanschaffen. Dat is in onze ogen zeker wel € 39,- euro waard. Vooral als je deze prijs gaat vergelijken met een aantal sessies die je hiervoor nodig hebt bij een coach of psycholoog. Voor een uurtarief betaal je daar al snel gemiddeld € 90,- euro, je hebt meerdere sessies nodig en je hebt verder ook geen naslagwerk. Daarnaast is het zo dat je door de nieuwe inzichten en de oefeningen die je doet veel positiever in het leven komt te staan, ook dat is heel wat waard. Toch?

Het e-boek 30 Dagen Volledig Risicoloos uitproberen

Niet goed, geld terug garantie

Michelle staat zodanig achter haar producten, dat ze een niet goed, geld terug garantie van 30 dagen op haar producten biedt. Ook om de mensen die eventueel nog twijfelen, over de streep te trekken. Ze geeft hiermee aan dat je geen enkel risico loopt, mocht het eventueel toch niet geheel aan je verwachting voldoen. Mocht dit het geval zijn dan kan je gewoon je geld terug vragen en zal ze jouw aankoopbedrag terug op je rekening storten.

Let op: deze garantie vervalt indien je gebruik hebt gemaakt van de gratis bonussen emailcoaching en Skypecoaching.

Wat zijn de ervaringen van klanten?

We komen eigenlijk alleen maar positieve ervaringen tegen op het internet over liefdesverdriet.nl en de producten ervan. Met het e-boek ‘Genees je Gebroken Hart in 15 Stappen’ alleen al, heeft Michelle al meer dan 15.000 tevreden lezers.

Hieronder een kleine greep uit de ervaringen van klanten:

• Eindelijk verlost van die knoop in mijn maag
  • Ik heb de controle weer terug over mijn leven
  • Fijn om te weten waar ik op dat moment stond, maar vooral fijn waar ik nu sta
  • Ik merk dat ik nu heel anders in het leven sta
  • Je krijgt echt nieuwe inzichten en het boek helpt je echt verder
  • Ik voel me weer goed en heb zelfs weer zin om te gaan werken
  • Heerlijk om het los te kunnen laten, wat een verademing
  • Ik denk nog wel aan hem, maar het voelt al veel anders, mijn gedachten worden er niet meer door beheerst.
  • Door het e-boek ben ik heel anders tegen dingen in het algemeen aan gaan kijken en sta ik positiever in het leven.
  • etc. etc.

Eindoordeel

Het eindoordeel over het e-boek ‘Genees je Gebroken Hart in 15 Stappen’ is erg positief. De inhoud van het e-boek heeft me verrast als ik eerlijk ben. Het bevat niet alleen 122 pagina’s, de inhoud is ook gewoon goed. Er worden geen afbeeldingen of iets dergelijks ter opvulling gebruikt of een erg groot lettertype. Het is overzichtelijk en leest makkelijk weg.

Het e-boek heeft een logische volgorde, waarbij je per stap eerst een deel theorie krijgt, met daaronder bijbehorende oefeningen. Door de theorie krijg je inzicht over het desbetreffende onderwerp. Je wordt aangezet tot nadenken door de vragen die in de oefeningen aan je gesteld worden. Vervolgens ga je ermee aan de slag en krijg je handvatten hoe nu verder. Als je dit afgerond hebt ga je pas naar de volgende stap. Heel effectief.

Genees je Gebroken Hart in 15 Stappen kopen? + Kortingslink

Wil jij je snel weer beter voelen na je relatiebreuk en ben je enthousiast geworden na het lezen van onze review? Dan kun je hieronder door op de groene knop te klikken, het e-boek ‘Genees je Gebroken Hart in 15 Stappen’ aanschaffen met korting.

Mocht je tot aanschaf over gaan, dan wensen wij jou uiteraard veel succes en hopen we dat ook jouw hart snel genezen is. We zouden het leuk vinden als je jouw ervaring met ons zou willen delen. Dit kun je doen door onderaan deze pagina een reactie achter te laten.

Start Vandaag nog met het 15 Stappenplan en voel je snel weer beter!

Bestel hier met € 10,- euro korting!

Mocht je nog vragen hebben of heb je ervaring met “Genees je Gebroken Hart in 15 Stappen”, laat dan onderaan deze pagina een reactie achter.